مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:252020-09-09اجتماعي

مشاور بومی، نقطه قوت اجرای طرح داناب در زنجان است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: نقطه قوت طرح داناب، اجرای آن توسط مشاور بومی و نهاد جهاددانشگاهی است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: نقطه قوت طرح داناب، اجرای آن توسط مشاور بومی و نهاد جهاددانشگاهی است.

اسماعیل افشاری دیروز (18 شهریورماه) در نشست خبری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ملی دانش آموزی نجات آب ( داناب)، اظهار کرد: نقطه قوت طرح داناب، اجرای آن توسط مشاور بومی و نهاد جهاددانشگاهی است که خود دغدغه آموزش و مسائل آب را دارد و تکرار مدوام آموزش ها و یادآوری آن با استفاده از مسابقات آنلاین، تکنولوژی های جدید، بازی های کامپیوتری و حتی برگزاری استارت آپ های دانش آموزی می تواند رویکرد جدیدی برای اجرای طرح داناب در سال های آتی باشد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت سد تالوار، افزود: سد تالوار بین سه استان زنجان، کردستان و همدان قرار دارد و برای تکمیل این پروژه مهم حدود 120 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بوده و این در حالی است که در سال 1392 عملیات آبگیری این سد توسط رییس جمهور وقت آغاز شد و از آن به بعد بود که برنامه ریزی برای بهره برداری و پیاده سازی طرح آبرسانی سد تالوار کلید خورد.

این مسئول ادامه داد: در سدهای مخزنی معمولا بعد از آبگیری، عملیات بهره برداری شروع می شود و در سد تالوار نیز بعد از عملیات آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور بومی، نقطه قوت اجرای طرح داناب در زنجان است

مشاور بومی، نقطه قوت اجرای طرح داناب در زنجان است